Notarieel medewerker

Notarieel medewerker

Een notarieel medewerker of bediende helpt de notaris bij de voorbereiding en de afwerking van de akten. Hij /zij staat zijn mannetje in administratieve taken en heeft ook kennis van recht, documentenleer en kennis van de notariële procedures.

Office assistant – administratief bediende

Office assistant

De Office Assistant is verantwoordelijk voor het ondersteunen van het administratief personeel bij de dagelijkse gang van zaken op kantoor. Dit omvat het beantwoorden en doorverbinden van telefoongesprekken, het begroeten van klanten, het archiveren en bijhouden van kantoorgegevens en het assisteren bij andere administratieve taken.

Office manager

Als Office Manager beheer je de administratieve en organisatorische processen binnen het kantoor en streef je naar een vlotte en efficiënte customer service.

Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.